Opening nieuwe thema

Het nieuwe thema hebben we gezamenlijk geopend. In het speellokaal stond een groot object, waarvan wij niet wisten wat het was. Uit nieuwsgierigheid hebben we het onderzocht en kwamen we erachter dat het een tijdmachine was. De stamgroepleider van de bovenbouw probeerde de tijdmachine als eerste uit, zij verdween en kwam terecht in de Pruikentijd. De stamgroepleider van de onderbouw wilde dit ook proberen en belandde in de tijd van de Jagers en boeren. De stamgroepleider van de middenbouw kon niet achterblijven en ook hij kwam in een andere tijd terecht, namelijk de tijd van de Grieken en Romeinen. Omdat dit zo'n toffe ervaring was, zijn alle kinderen per bouw naar de tijd gereisd waar zij de aankomende tijd aan gaan werken. Wij hebben er super veel zin, in wat we allemaal met elkaar gaan ontdekken.

Media
  • IMG-20240311-WA0000